Jak usunąć negatywne opinie z Google, kiedy nie zgadzasz się z wystawioną oceną?

Opinie w Google odgrywają ogromną rolę dla firm, ponieważ od komentarzy w wizytówce ich firmy zależy czy pozyskamy nowych klientów. Tworząc wizytówkę firmy w Google Maps musimy liczyć się z tym, że użytkownicy będą oceniać naszą pracę i w razie jakiegokolwiek niezadowolenia wystawią nam negatywną opinię. Jeśli jest ona uzasadniona, pod żadnym pozorem nie powinniśmy próbować jej usuwać, lecz spróbować się wytłumaczyć i jeśli to możliwe naprawić swój błąd. Są jednak sytuacje, kiedy negatywne opinie Google w naszej wizytówce pojawiają się bezpodstawnie i nie mają nic wspólnego z prawdą. Jak usunąć negatywne opinie z Google, by potencjalni klienci nie stracili do nas zaufania, czytając tak nieprzychylne komentarze?

Jak usunąć negatywne opinie z Google – sprawdź, jakie masz wyjścia z tej sytuacji?

Jeśli wykluczamy, że negatywna opinia w naszej wizytówce pochodzi od niezadowolonego klienta, możemy taki komentarz zgłosić Google do usunięcia. Oczywiście czy taka opinie zostanie usunięta, nie jest wcale pewne. Pierwszym sposobem, aby usunąć taką opinię jest zalogowanie się do wizytówki swojej firmy i odnalezienie takiej opinii i zgłoszenie naruszenia zasad. Należy podać powód, dla którego opinia ma zostać usunięta i jeśli narusza ona zasady publikowania komentarzy, zostanie w ciągu kilku dni usunięta. Można również skontaktować się z pracownikiem oddziału Google i zgłosić problem, dopiero wtedy, gdy pierwszy sposób nie przyniósł rezultatu. Jeśli druga opcja nic nie pomoże, a negatywna opinia nadal skutecznie odstrasza potencjalnych klientów, warto rozważyć współpracę z firmami zajmującymi się ochroną wizerunku oraz sprawnym reagowaniem na negatywne opinie. Taki stały monitoring komentarzy może nas uchronić przed kolejnymi atakami ze strony konkurencji czy przypadkowych hejterów. Sprawdź pełną ofertę tutaj: jak usunąć negatywne opinie z Google.